Η πιο συχνή ερώτηση που μου τίθεται  όταν δηλώσω ωμοφάγος, είναι απο που παίρνω την πρωτεϊνη και το ασβέστιο για τις ανάγκες του οργανισμού μου.

Και η πρωτεϊνη και το ασβέστιο δεν βρίσκονται κατανάγκην μόνον στα ζωικά προϊόντα. Αν κάνω μια σύγκριση π.χ. στο ασβέστιο απο γάλα για 100 γραμμάρια μας δίνει 28 mg ασβέστιο. Στα ίδια γραμμάρια (100) το μπρόκολο μας δίδει 246 mg, το σπανάκι 83 mg, ο μαιντανός 61 mg, το φύκι Hijiki μας δίδει 1.400 mg ασβεστίου, τα αμύγδαλα 240 mg, το σισάμι 331 mg .

Πως θα φτειάξουμε ένα γάλα απο ξηρούς καρπούς:

Μουλιάζουμε τον ξηρό καρπό για 12 ώρες  σε μπόλικο νερό ώστε όταν φουσκώσει να ειναι μέσα στο νερό. Χρησιμοποιούμε αμύγδαλα, ηλιόσπορους, κολοκυθόσπορους,  , μπραζίλ, σισάμι,μακαντέμια,κουκουνάρια κ.λπ.Ένα φλυτζάνι ξηροί καρποί θα μας δώσουν 2 ποτήρια γάλα.

Τα αμύγδαλα αν θέλουμε τα καθαρίζουμε απο το τσόφλι τους  αφού μουλιάσουν για να έχουμε ένα πιο λευκό γάλα. Τα ρίχνουμε στο blender με 2 ποτήρια νερό και λίγο μέλι, ή 2 μπανάνες, ή χουρμάδες, ή στέβια, ή maple syrup, ή ότι γλυκαντικό θέλουμε , τα ανακατεύουμε καλά και τα σουρώνουμε με τουλπάνι

τουλπάνι

Μπορούμε να σερβίρουμε το γάλα με λίγη τριμμένη κανέλα απο πάνω, ή τριμμένο φασόλι βανίλιας και έχουμε ένα πεντανόστιμο ( και με πολύ περισσότερο ασβέστιο)   γάλα!

 

 

Advertisements

About nansaki

Σε ένα πολύ ήσυχο περιβάλλον ανάμεσα στην θάλασσα, τον απέραντο κάμπο και τα Λευκά όρη, υποδέχομαι τους μαθητές της χορτοφαγικής ωμοφαγίας με στόχο την επίτευξη της υγείας, της μακροζωίας, της ζωτικότητας και του παραδειγματισμού. Στον χώρο αυτό λειτουργεί η ανακύκλωση των υλικών, η κομποστοποίηση, ενώ τα προϊόντα των συνταγών ανάλογα την εποχή συλλέγονται απο τον δικό μας κήπο. Τα προϊόντα που έχουμε προς πώληση γίνονται από δικά μας φυτά ή τα συλλέγουμε από τα βουνά. Δεν χρησιμοποιούμε καλλιεργήσιμα βότανα γι αυτό και οι ποσότητες είναι πολύ μικρές.

2 responses »

  1. Ο/Η Σταυρούλα Καψάλη λέει:

    Δεν γνωρίζετε ότι το ψιλοκόψιμο, η πολτοποίηση, οι μεταλλικές λεπίδες και η ταχύτητα τεμαχισμού καταστρέφουν τις βιταμίνες και τις θρεπτικές ουσίες;

    • Ο/Η nansaki λέει:

      Γεια σου Σταυρουλα!! Βεβαίως και κάθε είδους επεξεργασία μειώνει τα θρεπτικά στοιχεία της τροφής μας. Στόχος τελικός θα είναι να μπορούμε να τρώμε την τροφή μας χωρίς καμία επεξεργασία στην αρχική της μορφη. Για να φτάσουμε όμως ως εκεί, θα φτασουμε σταδιακά βήμα βήμα. Άλλωστε, αυτο που χάνεται στο blender είναι μηδαμινό αν το πιεί κάποιος αμέσως, και φυσικά είναι πάρα πολύ ανώτερο απο το ζωικό, σε κάθε περίπτωση.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s